tisdag 4 juni 2024

Tisdag 4/6-2024 19:59

DAG: Jaha inatt sov jag illa sov fyra timmar inatt grannen satte igång att väsnas just som jag skulle lägga mig och sedan var det kört och så satte han igång att snarka med. Så sedan kom jag igång idag till sju tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så sedan väntade jag på att klockan skulle slå tolv och sedan till 12:20 tiden stack jag till närhälsan och fick på mig blodtrycksmätaren skall ha på hela dan idag och sedan ta bort till ett tiden imonn. Och ja jag har högt blodtryck låg på 178 och det är högt nu med. Så jag kommer nog få ta tabletter för jag röker inte och tar inte alkohol heller så då är det bara tabletter som gäller för mig suck och så måste jag köpa en mätare med kommer gå på en tusing eller nått sånt. Så på vägen hem stack jag in på ICA för att handla lite sedan hem igen. Just nu tar mätaren var tjugonde minut men till 22:00 tar den varje timme sedan. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med potatis och brunsås och såg en film som jag hade sett innan men såg en gång till. Så efter detta fick jag i mig två koppar nä en kopp kaffe idag.

TRÄNING: Jaha har inte packat idag för  jag skall till närhälsan till ett tiden sedan hem igen och så till gymmet packar imonn.

ROMAN: Jaha inget idag och inte heller imonn men sedan till torsdag hoppas jag komma igen med mera då.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: