söndag 23 juni 2024

Söndag 23/6-2024 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en ganska kass natt igen kom igång idag till fem tiden och låg sedan till 8:30 då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och sedan gick jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat ett tag på datorn men det gick så där idag och sedan spelade jag på Nintendo och det gick bättre har nu en grej till att göra sedan skall jag gå på slutbossen. Men jag har ont i foten ännu idag inte som igår men ändå vi får se om jag går imonn eller inte mer om detta nedan. Så är jag fortfarande förkyld om det är tabletten eller inte det vet jag inte idag eller aldrig. Så sedan till 15:00 gick  jag igång med middagen hade idag igen fläsk och löksås och såg en film som jag inte såg klart idag heller. Så fick jag i mig inga koppar idag glömde bort idag men jag fick i mig ett äpple i alla fall.

TRÄNING: Jaha har packat idag men jag får se om jag kör gången imonn eller inte det beror på foten hoppas att det lägger sig tills imonn.

ROMAN: Jaha vi får se om jag gör nått imonn eller inte det beror på hur jag sover inatt.

MUSIK: Nej inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: