lördag 15 juni 2024

Lördag 15/6-2024 19:44

DAG: Jaha till natt igen då ja och grannen hade folk hos sig igår och jag kunde inte somna förrän till 3 tiden kom sedan igång idag till 7 tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till 12:00 tiden körde den idag till 14:00 så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med potatis och brunsås och såg inte på nått idag när jag åt. Sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så sedan tog jag blodtrycket till 10 och sedan till 19 och ännu har det inte gått ner jo lite med inte så det är bra men det kan ta upp till två veckor innan det är okey igen.

TRÄNING: Jaha inget här idag.

ROMAN: Jaha kom igång idag i alla fall och jag fick gå tillbaks igen och göra om lite sedan gick jag igång igen och det gick bra även om jag kom igång sent idag.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: