tisdag 18 juni 2024

Tisdag 18/6-2024 19:45

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kunde inte somna som jag ville och låg till 2-3 tiden innan jag tillslut somnade sov sedan till 7 tiden kom sedan ur sängen till 8:30. Så fick i mig frukosten och sedan låg jag på sängen till 12:00 innan jag gick igång med romanen körde den idag till 14:20 tiden då jag la av för att gå till ICA för att handla sedan hem igen. Fick igång middagen till 15:00 och sedan till 16:00 tog jag min nya tablett och jag kommer inte äta frukosten till alla dagar. Jag äter till måndag och onsdag då jag skall träna och inget mer. När jag jobbade så åt jag ingen frukost alls så det skall nog gå bra. För tabletterna kommer få mig tjock förra gången jag hade dessa så gick jag upp till 140 kilo jag hoppas att jag kan slippa detta nu om jag då skippar frukosten vi får se. Och så hoppas jag att jag har ork att träna när jag inte äter frukosten vi får se hur det går med det sedan. Så mer? Jo jag hade kyckling idag och pommes och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo så såg jag att man inte skulle ta blodtrycket varje dag utan var tredje så jag tar detta nu.

TRÄNING: Jaha imonn kör jag igen vi kan bara hoppas på bra sömn inatt igen.

ROMAN: Jaha idag körde jag igen och det gick bra idag igen tror att det är bra att jag tar det lugnt och tar lite mer tid på att lägga till och läsa med.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: