fredag 21 juni 2024

Fredag 21/6-2024 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång idag till 5:30 och låg sedan till 8:30 innan jag kom ur sängen och fick i mig frukosten två knäcke igen men idag har jag köpt ägg med skall ta två per morgon det skall jag ha råd med tror jag i alla fall. Så sedan så gick jag igång med inte nått idag igen. Jo jag skulle ut och handla lite idag och jag stack till 12:00 idag fick med mig mycket idag gick på 600 men då fick jag midsommar mat med sedan hem igen. Så har spelat idag igen och det gick bra idag igen. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade som jag sa sill och potatis och lite till så efter detta så fick jag igång blodtrycket till föst till tio sedan till sju och det var så där idag igen. Jo så skannade jag datorerna idag med gick igång med detta till sju tiden eftersom jag var vaken idag. Sedan har jag haft ont i foten hela dagen fick det när jag gick ut och handlade sedan har det gjort ont får hoppas att det släpper till måndag i alla fall.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha inget idag men jag glömde säga att jag fick ett mail från det skumma förlaget och de sa nej. Så jag tror att alla kommer säga nej men det är okey jag gör ny och skriver denna bättre hoppas jag i alla fall.

MUSIK: Jaha inget här idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: