söndag 16 juni 2024

Söndag 16/6-2024 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt även om jag vaknade inatt igen till två tiden då grannen kom hem men jag somnade igen och då var klockan fem sedan till 7:30 och kom ur sängen till 8:30 idag igen fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:00 tiden idag jag pillade med det redan till 10:00 då jag tog blodtrycket men mer om detta nedan. Så till 14:00 och satte igång att spela spelet en timme då la jag ner romanen och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med potatisgratäng och såg inte på nått idag igen. Men efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo jag gjorde inte träningsmaten idag heller för imonn skall jag till läkaren och hinner då inte med träningen så jag tar och gör maten imonn och så har jag den till nästa vecka igen så tar jag köttbullar till torsdag när jag tränar igen.

TRÄNING: Jaha har inte packat väskan idag skall göra nu efter bloggen men kommer då inte gå förrän till torsdag igen.

ROMAN: Jaha jag sitter i först fem minuter och sedan till tio minuter till innan jag går igång med blodtrycket så jag hann med lite idag när jag satt. Men sedan la jag mig igen och låg då till tolv innan jag kom igång igen. Men jag tror att det är bra att jag kör långsamt för jag kom på mycket idag en bra dag idag. Jo de kommer svara till om tre månader så det är bara att vänta på detta och då kommer ett par förlag svara men det är betalt förlag så jag såg inte detta när jag sickade in. Och där säger jag nej ändå så.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: