tisdag 11 juni 2024

Tisdag 11/6-2024 19:44

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt kunde inte somna efter en sak och så snarkade grannen med låg till tre tiden innan jag somnade och vaknade sedan till 8:00 fick mig ur sängen till 8:30 och sedan låg jag till 10:00 då jag tog blodtrycket och sedan låg jag idag kollade mailen ett par gånger men mer om detta nedan. Så till 13:30 stack jag till apoteket och fick nog med mig fel tabletter hem idag jag tror att läkaren tagit fel men jag köpte dem ändå. Så sedan till 15:30 tiden gick jag igång med middagen hade idag kebab och pommes och såg inte på nått idag glodde bara idag. Sedan gjorde jag kaffet och skulle dricka det till senast 18:30 men missade detta idag. Så jag fick inte i mig det idag eftersom klockan slog 19:00 och det var dags för blodtrycket igen. Ja sedan fick jag ett mail igår som var väldigt roligt att få mer om detta nedan.

TRÄNING: Jaha packade väskan just nu och jag hoppas att jag sover bättre inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha igår fick jag ett mail från ett förlag och de sa nej så jag trodde att nä jag har fel om min roman men så lite länger ner fanns ett till och jag tror att de vill så jag skall se idag när jag kollar mailen om hon mailat tillbaks igen. Men jag vet inte exakt vad hon säger så jag säger inget nu. Om allt går bra så skall vi ses på Zoom till tisdag så får vi se vad hon säger då. Kan vara bra detta hoppas på det.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: