måndag 10 juni 2024

Måndag 10/6-2024 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov okey fram till 6:30 kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så stack jag till apoteket till 12:45 och så hem igen. Ja jag köpte en blodtrycksmätare för 1200 den hade gått upp med 200 innan kostade den 1000 men nu detta. Så fick den att fungera och sedan stack jag till gymmet till 15:00 och sedan hem igen. Fick igång maten och åt och sedan skall jag ta blodtrycket till 19:30 och det tar en femton minuter cirka. Och så fick jag ta mina tabletter till 19:50 och så bloggen till 20:00 så det blir trångt med tid till detta nu. Och tabletterna kan jag inte ta som jag gjorde innan för jag får inte dricka något innan jag tar blodtrycket och inte äta 30 minuter innan heller. Sedan tar jag igen tills 10:00 imonn och så till 19:00 på kvällen sedan igen skall ta två gånger per dag och så två mätningar per gång. Så hinner inte med kaffe på måndagar och onsdagar så jag får skippa det då. Så gick igång med middagen men en gång idag och fick ner detta idag med och hoppade som sagt kaffet idag.

TRÄNING: Jaha körde idag och det gick bra idag gjorde allt och sedan gick jag igen och det går lättare att gå nu trotts att jag bara hade kört en vecka nu eller är det två nu?

ROMAN: Jaha om jag sover inatt så kör jag igen tills imonn. Vi hoppas på det.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: