torsdag 13 juni 2024

Torsdag 13/6-2024 19:41

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt även om jag var lite seg idag kom igång till 8:00 och då ringde klockan sedan kom jag ur sängen till 8:35 fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå 10:00 då det var dags för blodtrycket igen. Så efter detta så la jag mig igen och låg till 12-13 tiden innan jag kom ur sängen. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med potatis och brunsås. Såg en ny serie på Disney+ idag igen såg första igår andra idag har ett till att se sedan tills imonn. Så fick sedan i mig två koppar kaffe idag och sedan var klockan 19 och det var dags för blodtrycket igen. Ja och sedan var det dag för bloggen till 19:30 och jag fick i mig mitt äpple idag igen men efter blodtrycket idag glömde innan idag.

TRÄNING: Jaha körde inte nått idag igen.

ROMAN: Jaha skall gå igång med denna punkt igen men inte ännu kommer ta ett par dagar och imonn är det tvätt så den dagen går bort då. Och jag skall bra läsa så jag kan ta det lugnt ett tag innan jag går igång igen.

MUSIK: Jaha inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: