torsdag 20 juni 2024

Torsdag 20/6-2024 19:41

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt igen sov så där inatt igen kom sedan igång till sex tiden låg sedan till 8:30 då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten som nu består av knäcke två stycken och en kaffe. Så sedan har jag inte gjort nått på hela dan idag jo jag har spelat spel och det gick bra idag på datorn ett tag. Annars har jag inte gjort nått på hela dan. Tänkte gå ut och köpa mat idag men skall gå imonn så jag hoppade detta idag gör imonn istället. Så till 15:00 fick jag igång middagen hade idag kotletter med potatis och sås och såg på inte nått idag igen. Och sedan efter detta fick jag i mig en kopp kaffe igen. Har sms:at sköterskan idag och fått svar med.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha inget idag.

MUSIK: Nä inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: