onsdag 12 juni 2024

Onsdag 12/6-2024 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång till sju tiden idag kom sedan ur sängen till 8:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Fick inget gjort idag heller men tills imonn hoppas jag komma igång igen. Så kontaktade läkaren idag och sedan fick jag ett brev från honom men fick inte alla svar jag ville ha så jag får se om han konkatar mig igen. Så sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen jag måste göra det snabbt nu för att hinna med att äta måste ätit till 19:00 senast för att kunna ta blodtrycket sedan till 19:30 och inget kaffe idag igen hinner inte med det idag och kan inte ta på gymdagar heller. Så gjorde jag en upptäckt idag men mer om detta nedan på roman. Ja det var nog allt för idag det.

TRÄNING: Jaha körde idag igen och det gick bra idag igen och jag tränar snabbare nu än innan och gången går bra den med.

ROMAN: Jaha idag fick jag inget gjort på denna punkt men jag såg att förlaget som hade svarat också var ett betal förlag och jag har kollat upp detta nu och det försvann fyra förlag som är samma som detta. Och jag kom till deras skicka in roman sida och där stod inget om att de skulle ta betalt om ni undrar hur detta gick till. Så jag mailade henne idag om detta skall se vad hon säger om detta när jag kollar mailen idag.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: