måndag 24 juni 2024

Måndag 24/6-2024 20:17

DAG: Jaha till natt igen och igen en små kass natt igen. Kom igång till fem tiden och sedan låg jag till 8:30 och fick då i mig frukosten idag hade jag extra bröd och pålägg eftersom det var träning idag. Så sedan tog jag mitt blodtryck idag och då hade jag under som man skall ha och jag tror att detta är tabletterna som gör detta. Men jag kommer få ett samtal imonn så skall jag fråga om detta till 10:30 tiden då imonn. Så fick inget gjort idag heller jo jag spelade lite Nintendo idag och det gick bra men annars har jag inte gjort nått idag igen. Så till 15:00 stack jag till gymmet men idag hade jag ont i foten igen och så var jag förkyld så jag la ner och gick hem igen. Men mer om detta nedan. Så sedan till 17:30 gick jag igång med middagen och såg en serie idag men såg inte klart idag eftersom jag skulle ta blodtrycket idag men det var till 19:30 inte till 19:00 som jag trodde och då fick jag ett kasst och ett bra tryck men då hade det gått ner till 129 innan så låg det på 136 imorse så vi skall se vad de säger imonn om detta och inget kaffe igen idag.

TRÄNING: Jaha hade ont i foten igen idag men jag tror att jag vet varifrån detta kommer kom ihåg att jag fick lite ont i foten förra gången jag tog på salva men det gjorde inte så ont men idag gjorde det igen och jag la ner för denna vecka så hoppas jag att smärtan går över. Jag har smörjt in fötterna och då har jag gått snett på foten i många månader jag två gånger i veckan tror att detta gör det att det gör ont så jag kommer vila till nästa vecka igen så hoppas jag att det är borta så skall jag inte heller gå snett igen när jag smörjer in.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Inga kommentarer: