lördag 8 juni 2024

Lördag 8/6-2024 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov okey fram till 7 tiden kom sedan ur sängen till 8:30 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag men tappade farten och la ner till tolv tiden. Så efter detta fick jag inte något gjort har mest legat på sängen till 14:30 tiden då jag gick igång med middagen hade idag kyckling klubbor och pommes och såg ett nytt avsnitt av samma serie idag när jag åt och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så efter detta så spelade jag igen och då gick det bra igen la ner för ett par minuter sedan nu. Jo jag spelade Nintendo med idag och det gick bra det med. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja körde lite idag och det gick bra kom på en hel del idag men så tappade jag farten och la ner igen.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: