lördag 1 juni 2024

Lördag 1/6-2024 19:56

DAG: Jaha till natt igen då ja somnade lite sent igår men sov okey men bara till klockan fem idag. Låg sedan vaken till 7:00 då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag efter detta men låg till 11:00 och så upp för att skriva ut nya romanen sedan la jag mig igen och låg till 13:00 idag och då satte jag igång att spela ett spel jag köpte igår Islets och det var okey att spela idag gjorde ett par gånger idag faktiskt och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg ett och ett halvt avsnitt av samma serie idag. Ja efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och idag igen ett äpple ja mer? Nä!

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha fick en utskrift idag men inte mer idag eftersom jag vaknade så tidigt igen.

MUSIK: Jaha inget här idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: