måndag 17 juni 2024

Måndag 17/6-2024 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt även om jag hade svårt att somna igår eftersom jag har fått torrhosta av tabletterna. Så sov sedan till 7 tiden och kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så stack jag till 12:45 till vagnen och sedan till läkaren och sedan gick jag hem igen tog en timme hem så jag kom hem till 15:00 tiden och gick igång med middagen med en gång hade idag kotletter och pommes idag. Jo glömde innan gick igång med träningsmaten till 10:30 efter att jag hade tagit blodtrycket. Så skulle ha nya tabletter och annat och fick sedan gå till apoteket men de hade inte allt så jag fick åka in till nordsatan och hämta resten och då fick jag betala med kunde inte ta på avbetalning som jag brukar göra eftersom det inte var samma apoteket. Så sedan hem igen och gick då igång med middagen som jag sa innan. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Jaha ingen träning idag men till onsdag kör jag igen.

ROMAN: Jaha och inget här heller idag.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: