onsdag 1 augusti 2018

Onsdag 1/8-2018 19:48

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt inatt sov inte en en timme rem inatt. Kom ur sängen till 11:30 tiden och fick i mig frukosten och sedan tabletterna. Så efter detta så har jag inte gjort nått idag på hela dan. Inte nått. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och pommes och såg en serie när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så jag fick fel på bloggen igår jag hade lagt in en grej som visade det det skulle för Europa men den ville inte så jag fick tillslut ta bort den helt för att sidan skulle komma upp igen. Jag vet inte vad det var för fel men jag fick ta bort det helt för att jag skulle få sidan att fungera igen. Så jag tror att de hade fel mer än på min blogg men jag hittade inte hur jag skulle göra så jag tog bort det helt. Och så la jag upp bloggen igen igår kväll. Så mer? Jag har chans på lite pengar idag om jag har tur då kan jag göra det jag vill göra. Ni ser på Twitter idag om det gav nått eller inte. Så mer? Nä jag kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Sedan blir det ett uppehåll till söndag om jag inte kör en mini blogg från mobilen vi får se.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas på att jag sover inatt har inte gått så bra ett tag nu så vi håller tummarna för det.

ROMAN: Ja jag vet inte när jag kan köra igen men jag hoppas tills imonn om jag sover vill säga.

TECKNING: Ja kör igen till nästa söndag och då blir det nog 3D om jag kan komma på hur man gör.

MUSIK: Ja om jag vann idag så kommer jag köra på denna punkt igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: