torsdag 30 augusti 2018

Torsdag 30/8-2018 19:58

DAG: Jaha en natt igen då ja och en kass natt inatt. Vaknade idag och sov 1,20 tim rem och jag trodde då att detta var okey. Men efter jag fick i mig frukosten så la jag mig igen och låg fram till 15:00 stack till träningen och gav upp till när jag gick igång med armarna jag orkade inte idag alls så jag stack hem. Hoppade stretchen idag och gick igång med middagen. Såg bron idag avsnitt 2 andra säsongen. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så la jag mig igen fram till nu. En jävla skit dag idag. Och jag kan inte förstå varför jag var så trött idag jag sov okey men sedan. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja gjorde allt idag nä inte allt jag hoppade armarna och lite axlar idag och gick hem. Skit dag idag.

ROMAN: Ja inget idag.

TECKNING: Hoppas jag sover bättre tills söndag.

MUSIK: Ja jag har chans på 900000 idag ser idag ni ser på Twitter idag om det gav nått. Då går jag igång igen.

Så fick idag två filmer för 37 på SF-Anytime som jag löste in idag men jag hoppas att jag kan se dem en annan dag man måste inte se med en gång hoppas jag. Nu säger jag Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: