lördag 11 augusti 2018

Lördag 11/8-2018 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt men jag var illa seg när jag kom upp idag. Fick i mig frukosten och sedan tabletterna och så la jag mig igen. Låg till ett tiden innan jag kom ur sängen. Så har inte gjort nått idag på hela dagen. Jo jag har läst lite idag för ett tag sedan. Så till tre gick jag igång med middagen hade idag fiskpinnar och mos gott mos. Såg en serie när jag åt idag och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag har chans idag på 740000 och 130000 vi får se om det gav nått idag ni ser på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Har spelat lite spel men inte mycket idag hade inte lust idag med nått. Så mer? Nä jag kommer inte på mer att säga idag så vi ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde inte nått idag hade inte lust att göra nått så jag gjorde inte nått idag heller. Hoppas att jag sover bättre tills nästa vecka igen.

ROMAN: Nä inget idag heller.

TECKNING: Ja om jag sover inatt så skall jag först göra en teckning sedan gå på med 3D programmet får se hur det går med det.

MUISK: Ja om jag vann idag så kommer jag gå igång med denna punkt igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: