fredag 31 augusti 2018

Fredag 31/8-2018 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen inatt. Kom ur sängen till 11:30 fick i mig frukosten och så stack jag ner med tvätten till tolv sedan upp igen. Så gjorde inte mycket idag glodde lite på Youtube idag när jag var hemma. Så till ett tiden så stack jag ner och fick upp tvätten sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så jag köpt för 340 det var 40 mer än jag hade tänkt mig idag så jag tog detta på kortet jag tog ut 300. Så sedan satte jag mig vid datorn och glodde fram till 16:00 så jag var sen ner och fick upp tvätten idag. Så sedan gick jag igång med middagen hade idag korv och stripes och såg ett avsnitt på bron idag igen är på avsnitt 4 nu andra säsongen. Så mer? Jo idag har jag spelat på eurojackpot men de ringde inte så ingen storvinst men kanske lite ser det imonn. Tror jag i alla fall om det inte kommer redan idag men jag tror att det kommer imonn. Så mer? Jo jag fick två filmer på SF-Anytime skall se när jag har tid att se dem och vilka jag ser det finns många att se. Så mer? Hoppas att jag sover bra tills imonn så jag kan köra romanen igen imonn. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag ses igen tills imonn så hoppas jag att jag sover bättre tills imonn.

TRÄNING: Ja om jag sover så kör jag imonn igen så jag hoppas att jag sover.

ROMAN: Nä inget idag heller men jag hoppas på imonn igen.

TECKNING: Ja jag kör till söndag igen.

MUSIK: Ja vi får se om jag vann idag så kör jag igen på denna punkt snart.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: