torsdag 23 augusti 2018

Torsdag 23/8-2018 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt har jag varit uppe vid tre tillfällen men ändå så hade jag över två timmar rem inatt kom ur sängen till 11:30 tiden och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:30 då jag tappade farten lite och la ner. Till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Men idag var det segt och jag gjorde inte allt idag mer om detta nedan. Så gick igång med middagen och såg sista avsnittet av serien jag började på och den slutar sedan kom inte mer än två säsonger sedan la de ner. Men jag såg inte hela idag har en stund att se imonn. Så fick i mig två koppar kaffe idag hade glömt en dag innan så idag fick jag två. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag ses igen imonn då jag skall ut och rösta när jag kommer upp imonn. Så är det gjort och jag kan göra annat sedan. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde inte allt idag tappade farten när jag skulle göra magen idag och hoppade en övning idag och gick hem. Det räcker inte med en dag bra sömn måste ha mer och jag hoppas att jag får mer tills imonn.

ROMAN: Ja idag körde jag igen och det gick okey men det är mer att göra så jag hoppas att jag sover igen mer.

TECKNING: Ja till söndag skall jag läsa sedan skall jag köra 3D programmet igen så hoppas jag att jag får nått att visa upp med på bloggen sedan.

MUSIK: Ja om jag vinner idag så kör jag igen på denna punkt. Har chans på 900000 håll tummarna tack.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: