fredag 24 augusti 2018

Fredag 24/8-2018 19:49

DAG: Jaha till natt  igen då ja och en skit natt igen kom ur sängen till elva och trettio och fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv för då tänkte jag sticka till stället för att rösta idag. Och det gjorde jag men jag tog paraply och det var bra för det vräkte ner när jag kom ut. Jag gick till centrum ja på Olskroken och hämtade mitt paket från apoteket och så köpte jag potatis för imonn skall ha min själv fångade makrill imonn tänkte jag. Så hem och jag har inte gjort nått idag på hela dagen idag. Så till tre så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg först slutet på serien jag såg igår och sedan fjärde avsnittet på bron idag den skall jag följa tänkte jag. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe men efter middagen. Så var det dragning till sju men ingen storvinst men kanske 240000 ser idag eller om det blir imonn till mailen vet inte om det hinner idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha hoppas att jag sover tills imonn så kör jag igen då men hela stretchen hoppas jag.

ROMAN: Ja inget idag men tills imonn hoppas jag att jag kan igen.

TECKNING: Ja tänkte idag att jag skulle köra lite men jag hoppade det idag tar det till söndag.

MUSIK: Ja om jag har tur idag så kan jag köra igång med denna punkt igen. Sedan är det en andra chans till 21:00 idag så jag hoppas att jag får samtal då eller vinner mycket men under millen.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: