måndag 6 augusti 2018

Måndag 6/8-2018 19:55

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt sov 32 minuter rem inatt och vaknade ändå rätt pigg idag men kände det sedan när jag kom ur sängen att jag var trött. Fick i mig frukosten och så gjorde jag inte nått idag försökte lägga mig igen men hade inte lust idag att ligga alls så jag kom ur sängen igen nästan med en gång. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Hade idag kotletter med ris och kotletterna gjorde jag idag innan jag stack till träningen glömde  igår som jag skulle ha gjort det. Så såg en serie när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe med efter middagen. Så mer? En kass dag idag och jag fick inte nått gjort idag på hela dagen. Men jag hoppas att jag sover bättre tills imonn så kör jag då. Så mer? Nä jag kommer inte på mer att säga idag så jag säger ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja jag gjorde allt idag men inte stretchen tappade farten helt idag när jag kom hem.

ROMAN: Ja fick inte nått gjort idag men jag hoppas att jag sover bättre tills imonn.

TECKNING: Ja jag skall gå igång till söndag med att läsa och se på video så jag kan göra min första sak i 3D programmet. Får se hur det går till söndag.

MUSIK: Ja om jag vinner så skall jag gå igång med musiken igen har ett par chanser till denna veckan.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: