onsdag 8 augusti 2018

Onsdag 8/8-2018 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inatt 43 minuter rem. Kom ur sängen till 11:20 och fick i mig frukosten till 11:30 och tabletterna till 11:40 tiden. Så satte igång med inte nått idag igen. Men till två tiden stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Och gick igång med middagen hade idag karréer med potatisgratäng idag och såg en serie när jag åt. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag lite på datorn. Så mer? Jo jag vann inte nått stort igår men kanske lite ser det idag och ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger ses igen imonn då är det träningen igen.

TRÄNING: Ja jag kör imonn igen så hoppas jag att jag sover bättre inatt än jag har gjort innan. Det är jobbigt nog att träna men att inte sova innan är ännu värre.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen imonn. Någon gång måste det ju vända så jag sover igen hoppas jag.

TECKNING: Ja jag skall kolla på videon imonn om jag inte sover så är jag klar till söndag när jag kör här igen.

MUSIK: Ja jag kan ha vunnit lite idag ja igår men ser det idag. Vi får se ni ser på Twitter idag om det gav nått.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: