onsdag 22 augusti 2018

Onsdag 22/8-2018 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov illa inatt igen kom ur sängen till 11:30 tiden och fick i mig frukosten och så har jag inte gjort nått idag igen. Men till två tiden stack jag till ICA för att handla lite igen. Sedan hem igen. Så gick igång med middagen när jag kom hem hade idag kotletter med pommes och såg en serie som kommer ta slut såg jag igår den gick bara två säsonger sedan lades den ner. Så mer? Jo jag fick idag i mig två koppar kaffe och så spelade jag lite spel och dog med en gång så jag la ner igen. Det var gamla spel som jag la ner och sedan gick igång igen och la ner igen. Så mer? Jo jag har chans på 500000 idag så jag hoppas att ni håller tummarna för mig idag. Ni ser på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn igen kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Nä kommer inte igång igen med denna punkt men jag hoppas att jag sover bättre sedan igen.

TECKNING: Jag skall läsa brevet till söndag sedan skall jag köra på 3D programmet igen och kanske kan jag få upp liten film till söndag på det jag gör. Vi får se hur det går.

MUSIK: Ja inte nått här men om jag vinner idag så kommer jag köra igen när jag har köpt lite till.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: