lördag 25 augusti 2018

Lördag 25/8-2018 19:56

DAG: Jaha till natt och inatt hade jag en okey natt sov lite över en och en halv timme inatt och kom ur sängen till 11:30 tiden fick i mig frukosten och så gjorde jag inte nått idag heller. Jag tänkte gå igång med teckningen men hoppade den med. Till två eller om det var halv tre så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Och gick igång med middagen till tre tiden. Hade idag mina egen fångade makrillar och potatis och lite smör. Ja  jag fångade inte alla två var mina och två fångade min kusin. Så mer? Det var gott var länge sedan jag åt detta. Jag skar bort benen sidobenen och stekte sedan. Så såg på bron idag avsnitt 5 har många att se men jag vet inte var den går e det ettan eller tvåan tro? Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så fick jag i mig ett par mackor till idag med makrill på i tomatsås. Jag var mer hungrig idag. Så mer? Nu har jag chans på lite pengar idag ja det var igår men ser det idag. Så jag räknar med era tummar idag. Om det gav nått ser ni på Twitter idag. Så mer? Jo jag har spelat lite spel men ett som jag hade glömt att jag hade Next 4 som jag inte hade spelat klart såg jag idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo jag fick ett mail för ett par dagar sedan att jag får höjd bredband jag har nu 100/10 och kommer få 150/10 utan kostnad ja de höjde för ett tag sedan så de höjer inte igen. Så mer? Nä nu var det allt för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag hoppade stretchen igen idag men jag kör igen till måndag hoppas jag.

ROMAN: Ja det tar sin lilla tid innan jag går igång igen på denna punkt men jag hoppas snart igen.

TECKNING: Ja jag körde lite idag det var mer grov körning men lite fick jag gjort idag på denna punkt. Kommer igen tills imonn.

MUSIK: Ja om jag vann igår så kommer jag köra igång igen på denna punkt. Vi håller tummarna för det.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: