tisdag 28 augusti 2018

Tisdag 28/8-2018 20:23

DAG: Jaha skapade ett problem idag när jag flyttade en mapp så jag har varit uppe på forum och så hoppas jag att jag kan fixa till det igen. Och därför är jag sen. Så natt okey igen så till ett tiden gick jag igång med romanen igen körde den idag fram till 14:30 tiden. Så sedan gick jag igång med middagen hade idag kotletter med mos gott mos. Såg bron igen ett avsnitt och så fick jag i mig en kopp kaffe. Kort blogg idag hinner inte mer idag så vi ses igen imonn.

TRÄNING: Nä inget på denna punkt idag.

ROMAN: Ja fick till idag och det gick okey hoppas på mer imonn.

TECKNING: Ja kör till söndag igen.

MUSIK: Ja om jag vinner idag så kommer jag gå igång igen med denna punkt.

Så kort blogg idag och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: