måndag 13 augusti 2018

Måndag 13/8-2018 19:51

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt men jag var illa seg när jag vaknade idag. Jag fick i mig frukosten och sedan tabletterna och så la jag mig igen. Till två tiden kom jag ur sängen och väntade då på att klockan skulle slå tre. När den gjorde detta så stack jag till träningen och sedan hem igen. Jag hoppade stretchen idag igen. Och gick igång med middagen hade idag köttbullar och mos gott mos. Såg en serie när jag åt och så la jag mig igen. Halv kass dag idag men jag fick till det på teckningen idag så okey då. Mer om detta nedan. Så mer? Jo morsan ringde idag och hon ligger på sjukhus igen de tror att det är brock i magen som gör att hon har ont det känns som kärlkramp men jag hoppas att det är brock så kanske de kan fixa detta på något sätt. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja idag hoppade jag ett set men gjorde sedan resten ändå var seg idag som bara den men jag fick gjort allt ändå. Men jag hoppade stretchen igen.

TECKNING: Ja idag har jag kommit på en hel del jag gjorde fel och la bilden på baksidan inte på sidan och därför var penseln inte rätt men idag fick jag det rätt så nu kan jag köra till söndag igen om inte förr.

ROMAN: Nä inget idag heller men jag sover lite bättre varje dag så jag hoppas att gå igång igen snart hoppas jag.

MUSIK: Ja jag håller upp med denna punkt ett tag till så ser jag om jag kan gå igång igen men då måste jag nog vinna lite så jag kan köpa lite.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: