fredag 17 augusti 2018

Fredag 17/8-2018 19:45

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt sov inte bra och kom ur sängen till 11:10 tiden idag. Fick i mig frukosten och så stack jag ner med tvätten till tolv tiden. Så upp igen och gjorde inte nått idag jo jag gick igång med skannern till två tiden skannade båda datorerna och uppdaterade grafikkortet på musikdatorn. Så mer? Jo till 15:50 tiden fick jag upp tvätten och så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes och såg en serie när jag åt idag. Så efter detta fick jag i mig  en kopp kaffe. Så mer? Ja mer? Nä jag kommer inte på mer idag har inte gjort mycket idag inte. Men till nio tiden så kan jag vinna lite idag om de ringer är det över millen men om de inte ringer så kan jag fortfarande vinna men inte över millen. Och då ser jag det imonn. Så mer? Nä jag kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja sover jag inatt så kör jag stretchen imonn så vi håller tummar för det idag tack.

ROMAN: Ja kass sömn men jag hoppas att jag sover inatt så kör jag imonn igen.

TECKNING: Ja jag fick inte brevet idag så jag kommer köra 3D programmet till söndag så jag hoppas att jag kan. För att lära sig tar illa tid och sedan skall man komma ihåg med allt man lärt sig. Vi får se till söndag.

MUSIK: Ja vi får se om jag vinner idag ser imonn om det är under millen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: