torsdag 9 november 2017

Torsdag 9/11-2017 20:17

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag glömde ladda klockan igår men la den på sabbladdning en stund så den kom upp i 50% och sedan tog jag på mig den och statade den men idag så hade den lagt av så jag fick ingen tid idag men jag sov bra inatt. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten och sedan gick jag igång med romanen till tolv tiden. Körde den idag fram till 14:50 tiden då ja la ner och stack sedan till träningen till tre tiden. Så tränade och så hem igen stretch och så middag på det. Så såg en nä två serier idag när jag åt. Och sedan fick jag i mig en kopp kaffe och nu är jag här. Så mer? Ja mer? Jo jag har spelat idag med på Mario spelet och det gick bra kom till nästa boss och tog den. Nu är det väldigt lätt att ta spelet är inte svårt alls men jag spelar bara korta stunder så det är roligt och jag kommer inte ta alla månar bara de som behövs tas. Det finns 800 att ta men man behöver inte ta alla för att klara spelet. Så mer? Imonn skall jag ut och handla för mycket pengar så jag får leva snålt sedan skall köpa för över 150 och budgeten ligger på 100 per vecka men jag måste ha. Så mer? Jo jag vet inte om jag kommer ha pengar till att spela denna veckan tror inte det jo en gång till men sedan. Så mer? Jo jag spelade lite dig med idag en tag men så dog jag och så la jag ner.

TRÄNING: Ja körde idag men jag hoppade gången idag men körde sedan allt och jag är ändå nöjd med dagen idag.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra idag men jag har trott att jag la till men jag har inte lagt till ännu. Jag har tänkt ut det men inte gjort det ännu. Så jag har mer att göra nu än vad jag trodde. Men en bra dag idag.

TECKNING: Ja söndag kör jag igen.

MUSIK: Ja imonn är tanken att jag lyssnar igen om det låter bra så är jag klar för tisdag då jag tänkte köra igång med sången om jag hinner. Så vill det till att jag kan sjunga bättre med för blir jag inte bättre än jag är så blir låten inte bra nog. Men vi får se till tisdag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: