tisdag 28 november 2017

Tisdag 28/11-2017 20:47

DAG: Jaha till natt igen och nu kan jag inte längre kolla hur jag sover för klockan är kass. Men inatt sov jag okey kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Sedan till tolv tiden så stack jag till vagnen och tog mig en tur. Köpte lite godis och sedan hem igen. Jag har inte gjort mer idag till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag köttbullar och pommes och såg en serie när jag åt. Och jag är sen men jag har hållit på med ditital edition som har kommit ny och när jag fick in den så slutade en av mina böcker att fungera. Och jag har försökt lösa detta men inte lyckats och därför är jag sen nu. En halv kass dag idag. Men jag hoppas på bättre imonn så får vi se vad jag gör. Roman eller musik eller båda det beror på hur jag sover. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo jag fick ett samtal idag med.

TRÄNING: Japp skall köra till torsdag igen då hoppas jag att jag sover.

ROMAN: Nä inget på denna punkt idag men tills imonn hoppas jag.

TECKNING: Ja till söndag igen då.

MUSIK: Ja vi får se hur jag sover om jag kör roman och sedan sång ja eller musik vi hoppas på det bästa men mer om detta imonn.

Jo jag har spelat spel idag i omgångar och det går så där så idag tröttnade jag på det och la ner för ett tag. Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: