tisdag 14 november 2017

Tisdag 14/11-2017 21:23

DAG: Jaha till natten och den var okey men lite små kass på morgonen. Så kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Sedan till 12:30 var jag och kollade om mina grannar var hemma och de var de inte så jag gick upp igen. Och jag gick igång med musiken och körde den fram till 14:30 tiden då jag stack till apoteket och hämtade lite sedan hem igen. Så när jag kom hem så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en serie när jag åt. Sedan efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen och så fick jag ett meddelade på datorn vid åtta tiden. Som jag köpte för det var billigt och jag tog då 270 av mina pengar och slog till. Så nu måste jag leva på inget fram tills det är dags att få mer pengar. Det var paintshop pro och lite till jag köpte för ett pris med allt inbakat så jag slog till. Så och jag har nu installerat allt och därför är jag sen idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Då jag hoppas att jag kör roman igen.

TRÄNING: Ja skall köra till torsdag igen så får vi se hur det går när allt är illa tungt för jag höjer denna veckan.

ROMAN: Nä inget idag men till imonn hoppas jag att jag kör om jag sover men det är illa sent idag så vi får se hur det går med det.

TECKNING: Ja kör till söndag igen men jag tror jag får nytt någon gång denna veckan.

MUSIK: Ja grannen var inte hemma så jag körde igång idag men det gick så där. Jag fick en vers och en refräng men det låter inte bra och det enda jag kan göra är att sjunga tills det låter bra om det så småningom gör det det hoppas jag. Men det låter bättre om jag lägger på lite reverb men jag vill att det låter bra även utan men då måste jag sjunga och sjunga och sjunga om och om igen tills det låter bra. Skall se tills imonn om jag sjunger eller kör roman. Ni får veta imonn.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: