måndag 13 november 2017

Måndag 13/11-2017 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt inatt vaknade och trodde då att jag hade sovit rätt okey sov inatt 89% men jag var illa seg och efter frukosten och allt så la jag mig igen. Kom igång med romanen till ett tiden. Körde till 14:30 då tappade jag farten och la ner. Så till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade idag stretchen och gick igång med middagen. Så såg en serie från netflix idag när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp  kaffe. Så mer? En skit dag idag trotts att jag hade en okey natt ja för det mesta så är dagen okey efter jag sover 89% men inte idag. Så mer? Imonn är det sång som gäller så jag hoppas att jag sover inatt så kör jag imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Till en bättre dag då hoppas jag…

TRÄNING: Ja idag körde jag och det var tungt idag på allt. Men jag sa att det höjs med fem till nio kilo och det är alldeles för mycket att gå upp. Nu återstår det att se hur länge jag måste köra detta innan jag kan gå upp igen. Brukar ta 16 veckor men nu tror jag att det bir mer. Så hoppade gången idag och sedan också stretchen med.

ROMAN: Ja körde idag trotts lite kass natt men jag brukar kunna köra efter sådan natt med men idag så gick det trögt. Men jag gick tillbaka igen och gjorde om idag så jag hade kass fokusering förra gången men idag så gick det bättre. Trotts kass ja halv kass natt.

TECKNING: Ja tror att nästa brev kommer denna veckan så får vi se vad vi skall göra då. Så hoppas jag att det går bättre än detta brev.

MUSIK: Ja imonn så hoppar jag romanen och kör igång med musiken till tolv skall kolla om grannen är hemma om inte så kör jag. Om de är hemma så skall jag fråga hur det kommer hem på kvällen. Så får vi se om jag kan bättre än innan. Men det kommer inte komma på en gång kanske ett par gånger hoppas jag. Ni får veta hur det gick imonn.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: