onsdag 8 november 2017

Onsdag 8/11-2017 20:24

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov 91% men då stannade jag klockan till nio tiden. Så kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till ett tiden. Körde den fram till 14:30 tiden. Så till tre så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med klyft och såg en serie och så en serie till på netflix. Så fick jag i mig en kopp kaffe och så stack jag till grannen till sex tiden men de var inte hemma idag heller. Så jag tar det en dag då jag hör att de är hemma. Om jag skall sjunga så går jag och ringer på om de är hemma så frågar jag annars om de inte är hemma så sjunger jag för då är det ingen som störs. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag. Jo jag såg idag stranger things eller vad den nu heter ser bra ut men jag såg bara första avsnittet idag ser mer imonn eller annan dag. Så mer? Nä kommer inte på mer nu så vi ses igen tills imonn. Då är det träning som gäller. Och roman hoppas jag.

TRÄNING: Ja har packat för imonn och jag är redo för att köra så hoppas jag att jag sover inatt bara så.

ROMAN: Ja kom igång sent idag till ett tiden och körde sedan fram till 14:30 tiden. Men det gick okey idag och jag är nöjd med dagen.

TECKNING: Ja kör till söndag igen har pennan och jag är redo.

MUSIK: Ja nu imonn så är det träningen sedan till fredag är det tvätt och jag kan inte köra då så jag kör till nästa vecka och så hör jag med dem då. Planen var att köra till fredag men glömde att jag hade tvätt då. Så till tisdag kör jag igen på denna punkt. Om jag inte sover kasst för då kan jag köra text ett tag har kommit på två verser och det är många kvar att göra. Om jag inte sover så.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: