söndag 12 november 2017

Söndag 12/11-2017 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag sov inatt 92% men var seg idag och efter jag hade fått i mig frukosten så la jag mig igen fram till ett tiden. Och jag var fortfarande seg men gick igång med teckningen då men idag så gick det inte alls så jag la ner efter en liten stund. Så jag gick igång med middagen till tre tiden. Hade idag köttfärssås och spagetti och såg tre serier idag. Ja det var samma serie jag såg men tre avsnitt idag. Och jag såg strangers tings. Så sedan efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen och la mig sedan. En kass dag idag och jag vet inte hur jag sov men 92 var det nog inte i alla fall. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo det är dragning idag ja det var igår men ser det idag. Fick inget samtal så ingen storvinst men kanske lite ni ser på Twitter idag om det gav nått.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Då är det höjning och jag höjer allt imonn. Men jag gillar inte att vikterna går upp med två kilo och resten med mellan 5 och 9 det blir illa tungt men vi får se hur det går med det. Skrev upp höjningen till måndag och torsdag så jag höjer allt nästa vecka.

ROMAN: Ja om jag sover så kör jag imonn har kommit till huvudpersonen men jag hittar inte så mycket att säga just nu. Men jag kör så går jag på nästa omgång och lägger till mer.

TECKNING: Nå idag gick det inte bra alls var illa seg och la ner efter ett par teckningar. Hade inte alls lust att köra idag så jag får ta en annan dag.

MUSIK: Ja idag så lyssnade jag och det låter helt okey så vi får se om jag får till sången med så kan detta blir bra. Men jag kör till tisdag om grannen inte är hemma.

Så har inte mer att säga så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: