fredag 10 november 2017

Fredag 10/11-2017 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov 89% och det är rätt bra för en dag då jag skall upp och tvätta. Fick i mig frukosten och så till 11:55 så stack jag ner och fick in tvätten och sedan upp igen. Så gjorde inte så mycket idag innan det var dags att ta sig ner och hänga upp tvätten igen. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Och när jag kom hem så gick datorn igång och det var dags att skanna datorerna. Så sedan så var jag nere och fick upp tvätten när jag kom hem från ICA. Så efter detta så väntade jag på att klockan skulle slå 15:45 då det var dags att få upp tvätten igen. Och efter detta så gick jag igång med middagen hade idag köttfärssås och spagetti. Och såg två serier när jag åt idag. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så var jag klar för dagen idag. Så mer? Jo jag har spelat lite idag med men det gick inte bra så jag la ner idag. Så mer? Jo morsan slog en signal med idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall köra imonn till tre tiden hoppas jag att jag kommer igång. Får se hur natten är bara.

ROMAN: Nej inget idag på denna punkt men tills imonn hoppas jag att jag kör igen.

TECKNING: Ja skall köra till söndag och då skall jag göra ett par saker som jag skulle göra får se hur det går då.

MUSIK: Ja jag hann inte lyssna idag eftersom jag skannade datorn så hann jag inte det. Men imonn så hoppas jag att jag hinner med att lyssna så det låter okey igen för då har jag en rätt bra låt om jag nu kan få till sången sedan det får vi se.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: