tisdag 7 november 2017

Tisdag 7/11-2017 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt sov 89% men ingen bra dag idag. Satte igång med romanen men tappade farten och la ner. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg en film jag såg klar den jag såg igår. Sedan såg jag två avsnitt av ny serie på netflix så jag kom igång med detta. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och till sex tiden stack jag till mina nya grannar men det var ingen hemma idag. Så jag får testa imonn igen. Så mer? Jo jag har spelat lite idag med på steam world dig kom en bit men la sedan ner igen. Så mer? Ja mer? Jo jag laddade ner ny program till mobilen jag trodde att det var nya Android men det var det inte. Jag har 7 och så kommer väl 8 an snart men det kommer nog ta ett tag innan det kommer. Så mer? Jag har massor att se på netflix många serier att se och så har jag serier som jag spelar in med men det är inte så många nu. Kommer nog mer till efter jul igen. Så mer? Jo till två tiden så stack jag till bokhandeln och köpte en penna gick på 30 så det var dyrare än jag trodde men nu har jag en så jag kan köra till söndag. Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja kör till torsdag igen och då hoppas jag att jag sover så jag kan köra allt igen.

ROMAN: Ja sket sig idag men jag kör imonn om jag sover så. Vi hoppas på det mer om detta imonn.

TECKNING: Ja penna idag och jag är redo för att köra till söndag.

MUSIK: Ja hade hoppats på att få detta klar idag men jag hoppas att de är hemma tills imonn då så hoppas jag sedan att de inte är hemma på dagen så är det lugnt med att sjunga igen.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: