onsdag 22 november 2017

Onsdag 22/11-2017 20:21

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt kunde inte somna och sedan vaknade jag till sex tiden och sov sedan inte bra alls. Kom ur sängen till 11:40 tiden och fick i mig tabletterna alldeles för sent idag. Så sedan la jag ner allt idag och satte mig och tittade på serier fram till tre tiden. Då jag gick igång med middagen. Hade idag karréer med stripes och såg två serier när jag åt. sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag lite spel ett tag. Och så bäddade jag och så kollade jag en serie till. Ja mer? En skit dag idag men jag hoppas att jag sover inatt så kör jag imonn stället. Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas jag sover inatt så.

ROMAN: Ja jag hoppas på imonn.

TECKNING: Ja kör till söndag om allt går som jag vill.

MUSIK: Ja kanske imonn om natten inte är bra. Till fredag är det tvätt och den dagen går bort. Så blir till nästa vecka igen då.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: