torsdag 16 november 2017

Torsdag 16/11-2017 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt jag sov illa som fan och kom ur sängen till 10:30 tiden nä jag låg till 11:30 då jag gick upp och fick i mig en macka och sedan tog jag tabletterna och så la jag mig igen. Så seg som jag var idag har jag inte varit på länge. Till ett tiden så fick jag i mig resten av frukosten och så la jag mig igen. Så till tre så stack jag till träningen och hem igen. Hoppade stretchen idag och gick igång med middagen. Så såg en serie när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så mer? Jo jag har kollat på ny Cubase och nytt bränn program och om jag tar pengar från lånet så har jag råd med både och. Men jag väntar svar från Cubase på en fråga så kör jag sedan. Så mer? En jävla skit dag idag. Sad smile

TRÄNING: Ja så illa seg idag att jag knappt gjorde allt idag jag hoppade gången men gjorde nästan allt men jag hoppade stretchen idag igen.

ROMAN: Nä inte nått idag.

TECKNING: Ja kör till söndag hoppas jag.

MUSIK: Ja vi får se om jag sover inatt så kör jag romanen sover jag inte så bra så kör jag musiken men om jag sover illa som fan så gör jag inte nått. Vi hoppas att jag sover.

Så dagen är slut och jag hoppas att jag får en bättre dag imonn och säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile Sad smile

Inga kommentarer: