måndag 6 november 2017

Måndag 6/11-2017 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov 92% och kom ur sängen till elva tiden idag. Fick i mig frukosten och sedan tabletterna även om jag var rätt sen idag. Så efter detta så gick jag igång med romanen körde den idag fram till 14:50 tiden. Sedan till tre stack jag till träningen och så hem igen. Stretch och så middag. Men idag satte jag igång att se en film och jag kollade inte på klockan så jag såg att den var åtta så jag fick lägga ner filmen och gå igång med bloggen. Jag såg ja jag vet inte vad den heter men det är från DC och det var väl okey men jag hann inte se hela idag får se annan dag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag så kör jag allt och sedan när jag kom hem så körde jag allt med en bra dag idag.

ROMAN: Ja körde idag och förhoppningsvis kör jag igen imonn om jag sover.

TECKNING: Sover jag inte så skall jag ut och köpa penna imonn men sover jag så kör jag roman.

MUSIK: Ja imonn skall jag fråga hur de jobbar så hoppas jag att de är på jobbet på dagen så kan jag köra till slutet av veckan.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: