tisdag 5 september 2017

Tisdag 5/9-2017 20:08

DAG: Jaha till natt igen då igår så lyssnade jag inte på musik för jag var illa trött så jag la mig med en gång. Och gör jag detta så vaknar jag mitt i natten så även idag. Till 04:30 så vaknade jag och så låg jag vaken till 10:30 då jag gick upp och fick i mig frukosten. Så hela dagen var kass och jag sov inatt 72%. Så jag fick i mig frukosten och så satte jag igång att uppdatera datorn med en uppdatering men inte heller. Den ville inte så jag fick tillslut ringa men de ringde inte tillbaks så jag gick upp på forum och jag har fått svar men inte från rätt person ännu. Så mer? Jo jag stack till ICA för att handla lite sedan skulle jag till apoteket men glömde det idag för gå imonn istället. Så tog ut 200 så nu har jag 400 kvar så det skall räcka till den siste. Så sedan hem igen och pillade med datorn för jag ställde in en grej innan och då somnade inte datorn sedan men det tog ett tag innan jag kom på vad det var. Jag ställde om och så var det problemet löst men jag har inte ännu fått svar på andra frågan som jag ställde på forumet. Så mer? Jo jag kom hem och gick igång med middagen hade idag fläsk och löksås och potäter var ett tag sedan och det var illa gott idag. Såg en serie för de har inte kommit överens så kanalen är stängd så jag kan inte se det jag ville. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe som jag måste sluta med skall ta morgon inte kväll så räcker kaffet tills jag köper nytt. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall köra igen till torsdag så hoppas jag att jag sover så jag kan köra allt igen. Vi hoppas på det.

ROMAN: Nä inget idag efter kass natt så blev det inte nått. Men imonn hoppas jag.

TECKNING: Ja kör till söndag igen då skall jag göra klart huset och gå på med nästa hus igen har en uppgift kvar att göra. Men jag tror inte han använt blyerts utan tusch för att gå till det som det är på exemplet.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: