fredag 22 september 2017

Fredag 22/9-2017 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Kom ur sängen till 10:30 men sov illa inatt så jag gjorde inte nått idag på hela dagen. Fick i mig frukosten och så tänkte jag gå igång med hoppade det idag. Så till morgonen så fick jag ett samtal igen och så till två tiden så stack jag till ICA för att handla lite. Sedan hem igen och gick igång med middagen till fyra tiden. Hade idag köttfärssås och spagetti och såg en film idag capten america och nått mer den var så där. Så sedan bäddade jag sängen och så skulle jag skanna datorerna gjorde det till två tiden idag. Men sedan fick jag uppdatering och körde dem men ena gick inte och den andra är inte klar ännu. Så mer? Jo jag har spelat idag igen och kom fram till där jag var innan. Men idag när jag spelade så dog jag med en gång. Men jag startade om och kom fram igen till där jag var. Så skall se en dag om jag kör igen och då inte dör igen. Så mer? Nä vi får se om jag får uppdaterat det tog en timme att ladda ena och sedan gick den inte in och nu andra om man skall ta dem en i taget eller jag vet inte. Nä mer om detta imonn.

TRÄNING: Ja skall köra imonn om jag sover vill säga vi hoppas på det missade till torsdag så nu skall jag köra igen imonn.

ROMAN: Nä inget idag men till imonn hoppas jag sover så kör jag igen.

TECKNING: Ja kör till söndag igen hoppas jag sket i det idag hade inte lust men söndag.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: