fredag 29 september 2017

Fredag 29/9-2017 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja men inte en vanlig natt inatt sov skit bra inatt. Kom upp till 94% och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv. När den gjorde detta så stack jag ner med tvätten och fick in den. Sedan upp igen och gjorde inte nått idag tills det var dags att gå ner och hänga upp den samma. Så efter detta till 13:30 tiden så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så men jag gick igång med skannern till ett tiden innan jag stack. Så sedan på vägen hem så stannade jag och kollade tvätten då såg jag att jag inte hade fått igång fläkten så jag drog igång den då. Så jag missade en timme tork idag, men jag fick upp sängkläderna och så gick jag igång med fläkten. Så men idag har jag inte gjort nått på hela dan. Tänkte köra lite spel men hoppade det idag. Så mer? Jo skannern går långsammare nu än innan på denna datorn gick snabbare innan. Nu tar det över två timmar att köra den och jag vet inte varför det är så. Det går snabbare att köra musikdatorn nu än denna. Så mer? Jo jag vann ingen storvinst på euorjackpot för de har inte ringt men kanske lite ni får se idag när jag kollar mailen eller imonn om det inte kommer upp idag. Så sedan är det en annan dragning till 20:30 om de ringer eller inte vet jag inte nu vi får se ni får veta till Twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo idag hade jag fisk och sås och potatis men när jag kom hem med grejorna tills i tisdags så la jag inte in allt med en gång så fisken tinade lite men jag hoppas att jag inte blir sjuk av det ser det inatt eller imonn. Så mer? Jo jag såg två serier när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe efter middagen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag måste köra tills imonn så jag hoppas att jag sover inatt så jag kan köra. Har fått ont i ryggen igen när jag står på ett sätt så jag måste köra nu tills imonn igen.

ROMAN: Ja imonn hoppas jag att jag kan köra igen om jag sover inatt vill säga men vi hoppas på det.

TECKNING: Ja söndag så kör jag igen på denna punkt så jag hoppas på bra sömn till den natten innan.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: