lördag 16 september 2017

Lördag 16/9-2017 20:27

DAG: Jaha till natt igen då somnade sent igår men sov rätt okey sedan men var seg i morse när jag vaknade. Kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten och så la jag ner allt idag. Men jag stack till Apoteket till två tiden och fick med mig en sak och sedan fick jag gå tillbaks igen för att få den andra. Såg inte upp så jag kom på att jag skulle ha två när jag kom hem. Så sedan gick jag igång med middagen till fyra tiden hade idag fläsk och mos gott mos. Såg inte på nått när jag åt idag men glodde på en serie som jag inte hade spelat in. Så innan så spelade jag lite men det gick inte bra idag var seg. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn. Mini blogg idag.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag men skall köra igen till måndag är tanken.

ROMAN: Ja till nästa vecka så hoppas jag att jag kommer igen på denna punkt. Men jag har läst idag.

TECKNING: Ja då blir det nog inte nått tills imonn får besök om allt går som det skall. Så jag kör till nästa vecka igen.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: