onsdag 6 september 2017

Onsdag 6/9-2017 20:05

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov 92% och det är okey men fick lock för örat idag så jag fick hälla i revaxör och sedan slog det lock helt. Så jag fick i mig frukosten innan och sedan gick jag igång med romanen till 13:30 tiden. Körde den fram till 14:30 då jag stack till Apoteket och hämtade lite tabletter sedan hem igen. Nä jag var inne på ICA och köpte en förpackning med mos gott mos. Sedan hem igen. Så gick igång med middagen till halv fyra tiden hade idag karréer med pommes och såg en film när jag åt idag. Pan hette den och den var väl okey. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe trotts att jag inte skulle ta idag men jag tog ändå. Så mer? Jo jag köpte en tecknings och målnings app idag för 40,50 per månad. Så mer? Jo jag spelade lite men kom ingen stans idag så jag la ner. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat för imonn skall då upp och fixa mitt öra sedan och det tar en timme sedan skall jag skriva hoppas jag sedan drar jag till träningen.

ROMAN: Ja körde idag men jag var rätt seg ändå men jag fick en timme eller lite till och det för jag vara nöjd med efter lite missöde med örat idag. Det är jobbigt att ha lock och det tar tre dagar innan man kan gå för att få bort det med.

TECKNING: Ja skall köra till söndag nu skall jag se på det nya teckningsprogrammet med och så kör jag till söndag med teckningskursen.

Ja kör igen tills imonn får vi se hur natten blir och sedan även dagen. Vi ses igen tills imonn. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: