tisdag 26 september 2017

Tisdag 26/9-2017 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen. Grannen var igång ett tag och sedan tog det länge innan jag somnade och så vaknade jag igen till 03:45 och var klar vaken hela tiden fram till 10:30 då jag gick upp och fick i mig frukosten. Så sedan tog jag tid innan jag kom ut till ICA idag jag gick till 13:10 tiden. En runda sedan hem igen och fick upp detta och så iväg till sista rundan idag. Då var det allt utom kött som jag köpte och jag köper för 2000 det är mer än jag brukar göra för det har blivit dyrare och jag har köpt för 1700 innan nått sånt men nu är jag uppe i 2000 och då har jag inga pengar över sedan. Så nu har jag nog runt 300 kvar som skall räcka till den siste om jag inte har räknat fel ser det till den siste vad jag har kvar. Och då skall jag dra bort 270 som kommer efter den siste så vet jag var jag har kvar sedan. Men det blir hårt igen men det är det hela tiden nu så inget nytt. Så sedan kom jag hem och skulle packa in men då var klockan redan fyra så jag packade inte allt idag la in i kylen så tar jag det annan dag. Jag gick igång med middagen hade idag hamburgare och pommes och såg en nä tre serier idag hade massor att se idag som jag spelade in mest filmer som jag såg och spelade in. Och idag fick jag två koppar kaffe för jag fick ingen i morse så då tog jag två idag. Och mazarin fyra för 8 spänn så jag tog det och åt upp alla idag blev illa sött men det gick ner med två koppar kaffe så idag har jag slått på stort men en rätt kass dag för jag blev sen och kom efter idag men jag började med kass natt så inte så ovanligt att det blir så. Nu har jag sagt nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja kör igen till torsdag igen då hoppas jag att jag sover så jag kan köra allt igen och stretch med.

ROMAN: Ja inget på denna punkt idag men tills imonn så hoppas jag att jag kör igen.

TECKNING: Ja jag slöa idag efter kass natt så jag fick inget tid över för denna punkt idag alls. Men om inget annat så kör jag till söndag igen.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: