onsdag 13 september 2017

Onsdag 13/9-2017 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag somnade inte igår utan låg till tre tiden innan jag somnade. Sedan vaknade jag inte förrän till 11:47 så jag flög upp och fick i mig en macka och så tog jag tabletterna. Sedan gjorde jag mig i ordning och så fick jag i mig sista mackan med. Och då var klockan redan 12:30 så jag tänkte går igång med romanen till ett tiden jag sov inatt 92% men såg sedan att då sov jag inte mer än fyra timmar så inte så bra. Så jag gick igång med romanen men la ner med en gång kunde inte koncentrera mig idag alls. Så har jag inte gjort nått idag jo jag ringde till morsan men jag fattade fel idag nä igår när jag läste så jag sa fel till morsan idag får ringa imonn igen och rätta. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med ris och såg en serie när jag åt. Så spelade jag spelet ja på datorn och laddade hem DLC packa men fick ominstallera det för att få det att fungera igen. Det heter QOP och är billigt kosta en tia. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat för imonn så hoppas jag att jag sover så jag kan köra lite roman med imonn.

ROMAN: Ja idag sket det sig men tills imonn så hoppas jag att jag kan gå igång innan träningen.

TECKNING: Ja har inte gjort nått idag på denna punkt kände inte för det idag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: