fredag 8 september 2017

Fredag 8/9-2017 20:40

DAG: Jaha inatt så fick jag igång klockan och sov illa igen. Vaknade till fyra tiden och sov sedan illa fram till tio tiden ja om jag sov nått vill säga. Kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så gjorde jag inte nått idag heller. Jo jag stack till läkarcentralen vid två tiden men det gick inte de hade tid till morgon mellan 9 och 12 idag så jag fick inte sköljt alls idag. Skit. Men jag ringde och beställde tid till måndag till 13:30 så får jag leva med att jag inte hör på höger öra ett tag till. Så sedan hem och pillade lite och jag tror att jag har kommit på hur jag skall göra för att få ihop 250000 så jag kan göra dna testen. Jag måste få ihop så pass mycket för att betala avgifterna så jag sedan får över 200000 som jag tror det går på. Så men får nog inte svar innan måndag igen det är helg och de är nog inte på plats då. Så sedan har jag inte gjort nått mer jo jag har laddat in sketchbook idag till datorn hade det som app men då var inte allt med så jag laddade in det idag. Så mer? Jo jag fick ett samtal från morsan idag och jag vet inte men det kan vara illa jag får se vad de säger om det. Så mer? Jo idag fick jag i mig fläsk och löksås och mos gott mos. Såg en serie när jag åt idag och sedan tog jag mig en kopp kaffe ändå men tills imonn så kan jag inte ta mer än på morgonen. Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja kommer nog inte köra imonn men det kanske jag gör om jag sover vill säga. Vi får se hur det går tills imonn.

ROMAN: Ja kass sömn och lock för örat är inte en bra kombination så vi får se när jag kommer igång igen.

TECKNING: Ja jag kör igen till söndag får se hur det går då.

Japp dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: