lördag 9 september 2017

Lördag 9/9-2017 20:28

DAG: Jaha till natt igen och en små kass natt igen men grannarna var uppe inatt om det var de nya eller de gamla vet jag inte. Sov inatt 78% och det är inte bra så kom upp idag till 10:30 och fick i mig frukosten och tabletterna. Så sedan har jag pillat med bank idag jag tror jag skall byta bank men jag vet inte vilken jag skall ta kollade på ICA men det var inte okey så jag kollade sedan på länsförsäkringar men jag vet inte heller om det är okey. Skall ta och kontakta dem och höra en dag så får jag se när jag byter. Så sedan till två tiden stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så efter detta så har jag kollat bank igen fram och tillbaks och spelat lite med på ori and the blind forest går så där men lite framåt ändå. Så mer? Jo jag har bytt websurf till chrome fick ta den istället för IE det var ett par saker som inte fungerade och så bytte jag tillslut ändå. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo jag har kollat hur chorme fungerar idag med är inte bra på den så det tar tid att göra det jag vill. Jo idag åt jag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt. Och efter detta så fick jag inte i mig en kopp kaffe har inte råd just nu så jag sparar de jag har så räcker det tills jag köper nytt. Så nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag igen men till måndag då skall jag köra allt igen om jag bara sover vill säga.

ROMAN: Ja till tisdag kör jag igen då har jag fått örat fixat och så sover jag förhoppningsvis igen då kommer jag igen.

TECKNING: Ja kör imonn om jag sover vill säga men jag hoppas det. Mer om detta imonn.

Inga kommentarer: