tisdag 12 september 2017

Tisdag 12/9-2017 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen den var kass igår med kände det när jag la mig igår. Så till dagen ja natten vaknade till fem tiden och låg sedan vaken till 10:30 då jag kom upp och fick i mig frukosten. Tog en storfrukost idag med ägg, bacon och bröd. Så efter detta så tänkte jag teckna lite och det gjorde jag ett tag. Innan detta så spelade jag Nintendo och tog mig tillbaks igen där jag var innan jag laddade in nya uppdateringen. Så spelade idag med de små joycon jag gillar dem bättre än den stora pro kontrollen jag spelade innan idag med den och dog med en gång. Men det gick bättre sedan när jag bytte igen. Så sedan har jag inte gjort mycket idag men en rätt okey dag ändå för jag lyckades med spelet ett tag i alla fall. Så sedan till fyra tiden gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en serie idag när jag åt. Så mer? inget kaffe idag heller. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo jag har kommit på att det inte är bråttom med att byta bank heller. Det bestäms till mars 2018 då kan jag besluta hur jag gör sedan kommer det hända till slutet av 2018 när de väl byter men jag kommer byta om de flyttar till mars 2018. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppas jag sover till torsdag så kör jag hela stretchen igen så jag hoppas jag sover då.

ROMAN: Ja imonn hoppas jag att jag kan köra igen men det är som vanligt sömnen som ger hur det blir med det. Vi håller tummarna för att jag sover.

TECKNING: Ja gick igång idag med ett foto av huset och det blev rätt okey även om jag inte fick till hela bilden. Jag gjorde lite stort och då fick jag inte med allt men det ser okey ut i alla fall. Kanske imonn om jag inte sover.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: