torsdag 13 oktober 2016

Torsdag 13/10-2016 20:08

DAG: Jaha en kass dag idag fick gå upp till sju och ringa efter tid till läkaren men de ringde tillbaks till åtta tiden men de hade inga tider så jag måste upp imonn igen och ringa. Så somnade jag igen ett tag och kom ur sängen till 11:20. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med att pilla med carepacket till datorn gjorde det igår kväll men fick inte till det igår och sen blev jag med. Men jag mailade idag så jag hoppas att jag kan få svar tills imonn. Så sedan till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Fick i mig middag idag och gjorde övningarna innan jag gick igång med middagen. En kass dag idag. Jo så har grannen igen flyttat mitt tvätt lås hoppas att han slutar med det är inte på gott humör så jag hoppas att han lägger ner detta annars blir jag irriterade på honom. Så fick ett samtal med idag och det var inte roligt att höra. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag men jag hoppade lite idag kände att ryggen inte är okey så jag hoppade det idag. Skall till sjukgymnasten till nästa vecka så hoppas jag att hon kan göra nått åt det.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Ja imonn så kör jag igen sång och pianot hoppas jag i alla fall.

TECKNING: Ja söndag så kör jag igen då skall jag ha tid.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smileSad smile

Inga kommentarer: